Glitter Words
Dari Mu'az bin Jabarr.a Rasulullah SAW bersabda: "Pelajarilah ilmu pengetahuan kerana mempelajarinya merupakan suatu kebaikan, mengkajinya adalah tasbih, membahaskannya merupakan jihad, mencarinya laksana ibadah, mengajarkannya bererti sedekah, memberikannya (dengan kemurahan hati) dianggap mendekatkan diri kepada ALLAH SWT, berfikir tentangnya dianggap sebanding dengan berpuasa dan muzakarah mengenainya adalah laksana melakukan ibadah solat"

Sunday, September 27, 2009

Le Tour de Terengganu..

hmm..entri kali ni aku letak gambar banyak sikit, aktiviti jalan-jalan kat Terengganu.:) cuma tak banyak tempat aku pergi la sebab masa tak mencukupi..huhu~
.
tengah tunggu kapal terbang ke Terengganu..delayed pula setengah jam. semua penumpang buka puasa kat sini je time ni, kami makan nasi tapau Marrybrown..ala,dutanya si Mawi tu.

balik kampung..ooooo..ooooo....balik kampung....^_^


berkelah di Air Terjun Sekayu, Terengganu...oya, sambal ikan bilis tu aku yang buat dan sambal udang tu suami aku pula yang masak. dua-dua teror masak okeh:)


dan dua-dua teror makan...hahaAhaHaa...



mak mertua dan Angah
safura, sufri dan safiyah
korang kenal tak masjid ini???
ya betulll...inilah Masjid Kristal :)!

cantikkan? silalah lawat..ZooOOmm Malaysia bah!
bila lagi aku nak mai sini..hmmmm...

menunggu flight seterusnya ke Kota Kinabalu..
aku buat muka lawa, padahal dah 8 9 kali masuk kuar toilet time sebab cirit-birit...memang teruk la sakitnya. nasib baik ada suami di sisi, pengubat sakit :)
Ngeeee...senyum yang dibuat-buat sebab nak tunjuk gigi kami yang tak secantik gigi model ubat iklan Colgate..huhu~



WASALAM....




4 comments:

Siti Sa'adah said...

"nasib baik ada suami di sisi, pengubat sakit"...

waaaa best nyer kan Jihan

Smlm saya sakit perut yg dasat, pengubat nye panadol sajork...huhu...;p

~Ummi Syaakirah ~ said...

haa..bila lagi nak join jihan:)? doa byk2 ye, mudah2an dapat suami yg baik dan soleh.amin~

Nadhirah said...

nak p terengganu!~~

tak pernah jejak kaki lagi

~Ummi Syaakirah ~ said...

meh la pi terengganu kak nadh..best:) cuma di sana, tiada shopping complex mcm di KK la. tapi masih best!

Related Posts with Thumbnails