Glitter Words
Dari Mu'az bin Jabarr.a Rasulullah SAW bersabda: "Pelajarilah ilmu pengetahuan kerana mempelajarinya merupakan suatu kebaikan, mengkajinya adalah tasbih, membahaskannya merupakan jihad, mencarinya laksana ibadah, mengajarkannya bererti sedekah, memberikannya (dengan kemurahan hati) dianggap mendekatkan diri kepada ALLAH SWT, berfikir tentangnya dianggap sebanding dengan berpuasa dan muzakarah mengenainya adalah laksana melakukan ibadah solat"

Tuesday, June 16, 2009

SHOPPING! (Part 2)


Di atas permintaan ramai [chewaahhh..macam la ada.huhu(T_T) ], aku sambung shopping part 2 ni. Jadi, aku letak la kat sini gambar aku pergi membeli-belah bersama suami ku, mencari spek baru di One Borneo, last Sunday. Fuihh..punya la jauh nak cari spek padahal dekat KK pun berlambak bah..saja nak cari alasan ke sini agaknya..hehe. :)
Pusing punya pusing,akhirnya kami stop di satu kedai ni,sebelah dengan Pizza Hut. Apa entah nama kedai dia, lupa dah..(ishh..ishh..) Tauke kedai ni Chinese,tapi bagus. Pandai dia layan customer dia tau..beza betul dgn pekerja dia.huhu. Jadi,kami pun amik masa memilih spek untuk suami aku memandangkan speknya dah K.O. Maka,macam-macam posing la kami amik...cubalah tengok ni ;)

baru nak pilih spek ni.."excited sangat ye,bang?: hehe..:)


ni muka original..before try spek baru ;)

old-school-spec..ok x? haha..;)

yang ni Dockers' old-school-spec..nipis skit bingkainya dr tadi.tapi harganya mahal belum masuk harga cermin lagi.;(

aku :"ok ke tak ok ni bang?"
abang : "mmmm.....(senyum panjang)...hehe:)" "K.O lah tu", balasku.


aku camwhoring sorang2 time tauke tu check mata suami..:)


amacam? ok tak kalo aku pakai spek ni? ubah imej sikit..ANYONE??



AKHIRNYA..aku berjaya untuk tidak beli pape pun. Suami aku je yang buat spek baru,ganti yang lama tu. Lagipun,kena jimat-jimat ni. Ada duit lebih nnt,baru beli..haha:)




SkaliSkala: Nnt aku sambung lagi shopping part 3 ye..lupa nak upload kasut2 tu.(^_^)



2 comments:

NURAINON ABDUL KARIM said...

uishh org kaya baru nih shoping jer kejenye eh hehe..sy suke yg oldskol nye spek tuh..it makes u diffrent taw kaan..sy pon da lame bhajat nk tukar spek baru..tp kene hold dulu angan2 sbb duit nk gune tok plan lain eheee..

hasni said...

muka kak jihan n suami ada meh la:-)

Related Posts with Thumbnails