Mohd Helmi Salahuddin & Nur Aini Ahmad
++* BIDADARI-BIDADARI YANG BERMATA CANTIK *++ ****************************************************** "Dinikahi seorang wanita itu kerana empat perkara hartanya, keturunannya, kecantikannya dan agamanya. Maka pilihlah hal keagamaannya, maka beruntunglah kedua-dua tanganmu.”
Mohd Helmi Salahuddin & Nur Aini Ahmad
SELAMAT HARI LAHIR BONDA TERCINTA ke-52 pada 13hb Jun 2009!
SELAMAT HARI BAPA in-advance (21hb Jun), AYAH!
Last week,7th of May, i received my 2nd paycheck - the commission paid from the job that i currently involved in ;)..So, when i got the money,apa lagi...shopping time la! hehehe..:) I gave RM500.00++ (which is about 10% of my income) to my mom, and belanja her and my beloved adik2 during our shopping hour...so, skrg you can guess la brapa i terima my komisen kan:)? Then, i promised myself that 50% out of it, i'll keep in Tabung Haji for my future undertakings..:) meet my lil sis
ilah: "Kak ann,tgk sini..!"
aku survey jak kasut2 ni tak beli pon..kesian salesgirl kena layan aku..dah keja kau kan.haha;)
nak tunjuk betapa happy nya adik2 aku ni esp. syafiq kat belakang tu
masam nye muka mak..:
haaa..ni muka aku suka @ teruja bila dapat komisen tu sampai menampakkan gigi ku yg senget itu...ngeee :D...Terima Kasih Mak, Ayah & Abang Sayang :)! I LOVE YOU!
amik seri orang nak kawin..hahaha:) apa yg kamu ketawa2 sana ar?
tok kadi kat luar tgh baca khutbah, kami pulak tgh 'camwhoring' kat dalam bilik..lucunya..bukannya mau dgr khutbah tu;)
buat posing maut plak tuh...(^_^)
kami tgh buat pose maut kat dlm bilik,padahal pengantin berpeluh2 dengar khutbah tok kadi yg panjang tu kat luar ni..tak pecaya ka:)? nasib baik bilik ada air-con..haha..sejukkkkk..
sepatutnya pengantin amik gmbar dgn kwn2,tapi tiba2 je mak ayah mentua Jirah pun join skali..takpa la pacik macik,the more the merrier kan:)? hehehe.. 
malam akad nikah Lila & Hairi
ni langkah ketiga..sila baca langkah2 di atas
ni langkah keempat..sepatutnya,tuang je kastard ni tapi oleh kerana tak cukup, maka aku pun berhati-hati la dlm membahagikan kastard ni untuk 2 portion supaya cukup..hehe. dan akhir sekali....
*
*
*
*
*
BEST! penulis bersama hasilnya..
Tak salah kalo buat sekali-sekala walaupun kita tengah diet..mesti ahli keluarga atau adik-adik atau suami/isteri kita suka kan? dah dapat pahala tau kalo si suami suka.hehe..Dan kalau ada jamuan pun,kita boleh la hidang pada para tetamu.
SELAMAT MENCUBA..:) !!!
Kebanyakan kita mempunyai gambaran asas bahawa Isteri Solehah kebanyakannya mempunyai karekter seperti dibawah: