Glitter Words
Dari Mu'az bin Jabarr.a Rasulullah SAW bersabda: "Pelajarilah ilmu pengetahuan kerana mempelajarinya merupakan suatu kebaikan, mengkajinya adalah tasbih, membahaskannya merupakan jihad, mencarinya laksana ibadah, mengajarkannya bererti sedekah, memberikannya (dengan kemurahan hati) dianggap mendekatkan diri kepada ALLAH SWT, berfikir tentangnya dianggap sebanding dengan berpuasa dan muzakarah mengenainya adalah laksana melakukan ibadah solat"

Friday, May 29, 2009

Laptop Baru!

Dah 2 3 minggu kami ni duk asyik survey laptop-laptop yang ada kat Karamunsing, CP and One-Borneo. Laptop lama masih berfungsi tapi aku pinjamkan pada adik aku,iLah,yg tgh sibuk ngan projek SPM dia. Aku pun nak guna tp nak cari yg kecik sikit..kalo ada yg ok la..:)
Hajat belum kesampaian lagi ni sebab aku tengah tunggu gaji aku masuk next week. yeppi..:) jadi,aku kena solat istikharah dulu sblm buat pilihan yg byk nih. (mcm nak kawin la plak..hahaha)..antaranya:
laptop VIAO yg mcm2 warna ni..
laptop ni senang bawa..masuk poket je pun boleh..
yang ni kena order dulu kalo nak..special edition la katakan..:)

tapi,aku berkenan yang si DIA nih:) hitam tapi menawan..


HP Presario CQ20-213TU - RM2,000++

Cuti sekolah ni aku nak survey lagi la..hahaha:)

2 comments:

kadeq said...

Kak ann,beli pocket laptop tu..cantik2. Adik pun berkenan time pg Sony PC d klcc ari tu. dah la kolor dia lawa2. Letak dlm handbag pun org nda sedar huhu

~Ummi Syaakirah ~ said...

iya2..tp skali org curi handbag baru la tangkap nangis dik..:)

Related Posts with Thumbnails